Artikel “Dichtbij.nl”(‘t Gooi) d.d. 19-11-2013

HUIZEN: GEHEEL VERNIEUWDE WEBSITE MOCLAS SINGERS

“EYEOPENER VOOR ZOWEL BELANGSTELLENDEN ALS DE EIGEN LEDEN”

Per 20 november 2013 gaat de geheel vernieuwde website van het Huizer gemengd koor The Moclas Singers de lucht in. Niet alleen is het uiterlijk in een moderner en fleuriger jasje gestoken, ook zijn alle teksten geactualiseerd en zijn er talloze nieuwe features ingevoegd.

Zo bestaat voor de leden nu de mogelijkheid o.a. oefenbestanden, bladmuziek, YouTube-links en links naar diverse (internet)korenpagina’s te vinden, maar ook hebben ze toegang tot de ledenlijst, de telefooncirkel en alle ooit gemaakte foto’s en video’s.

Voor hen maar ook met name voor belangstellenden en potentiĆ«le zangers is het mogelijk inzicht te krijgen in de doelstellingen, historie en structuur van het koor en kennis te nemen niet alleen van de diverse activiteiten, maar ook artikelen, foto’s en video’s van recente optredens te zien, alsmede het vigerende repertoire met diverse video-links en de agenda van het lopende jaar.

Via de site kunnen aanvragen voor uitvoeringen worden gedaan, kaarten voor de concerten worden besteld, en ook zijn er contactformulieren voor mensen die willlen komen zingen of donateur willen worden.

Al met al is dit een enorme verbetering, waar het koor erg trots op is en waarvan verwacht mag worden dat de naamsbekendheid van The Moclas Singers zal toenemen en waardoor de toegankelijkheid voor geĆÆnteresseerde zangers vergroot is.